مدیر آموزش و پرورش بجنورد از تولید حدود ۸ هزار ماسک توسط جمعی از معلمان، دانش آموزان، آموزش دهندگان سوادآموزی و سوادآموزان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  محمد امیری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: حدود ۸ هزار ماسک با همکاری معلمان، دانش آموزان، آموزش دهندگان و سوادآموزان با همیاری خیرین، بسیج و نهاد‌های مردمی در شهرستان بجنورد تولید و در مراکز درمانی شهرستان بجنورد و سایر شهرستان و همچنین در برخی مناطق روستایی و حاشیه شهر بجنورد توزیع شده است.

امیری افزود: از این تعداد حدود ۵ هزار ماسک توسط دانش آموزان هنرستانی با همکاری هنرآموزان به همراه ۴۰ دست لباس بیمارستانی و همچنین شیلد تولید شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد اظهار کرد: هچنین آموزش دهندگان اداره سوادآموزی و سوادآموزان این شهرستان نیز در این مدت تعداد ۲۵۰۰ ماسک تولید نموده اند.

امیری با بیان اینکه با مشارکت کانون فرهنگی هنری ریحانه نیز ۵۰۰ ماسک تولید شد، خاطر نشان کرد: جمعی از آموزگاران خیر شهرستان بجنورد نیز علاوه بر فعالیت مستمر در حوزه آموزش دانش آموزان در فضای مجازی، در راستای مقابله با کرونا اقدام به تولید ماسک نمودند.

او گفت: تولید بیشتر این اقلام بهداشتی در منازل شخصی دانش آموزان و فرهنگیان و با هدف کمک به کادر درمانی در پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا صورت گرفت.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.